اسلاید شو

پشتیبانی

هر روز هفته 09118093753

اندنوت

اندنوت

اندنوت (EndNote) یک نرم افزار تولید شرکت تامسون رویترز (Thomson Reuters) بجهت ذخیره و سازماندهی منابع مورد استفاده در مقالات، کتب، پایان نامه ها و پروپوزال ها می باشد. این برنامه امکان جستجوی مقالات در پایگاه‌ها و ذخیره کردن اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را فراهم می‌کند. با این برنامه می‌توان منابع مورد استفاده را مدیریت و آن‌ها را در یک فرمت نوشتاری استاندارد ذخیره نمود. اندنوت دارای فرمت مجلات مختلف است، بنابراین با کمک آن می‌توانید منابع مقاله خود را مطابق آن مجله به طور خودکار و سریع تغییر دهید.چندین روش برای وارد کردن رفرانس به اندنوت و سپس استفاده از آن در متن وجود دارد:روش دستیبا استفاده از موتورهای جستجوگراستخراج از متن مقاله ای که قبلا نگارش شده است

با توجه به اهمیت این بخش از پژوهش و نیز زمانبر بودن آن، کافیست متن مورد نظر خود را برای ما به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید. کارشناسان ما در عرض کمتر از 24 ساعت رفرانس های متن مورد نظر را به اندنوت تبدیل کرده و فایل را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

[email protected]

 

هزینه تبدیل هر رفرانس به اندنوت با فرمت مورد نظر مجله شما 1500 تومان می باشد (به عنوان مثال اگر 30 رفرانس در مقاله شما به کار رفته باشد و بخواهید همگی به فرمت Vancover در بیاید، هزینه نهایی 45 هزار تومان می باشد)

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

اسکرول بار