اسلاید شو

پشتیبانی

هر روز هفته 09118093753

نگارش کامل و فصل های مجزای پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

نگارش کامل و فصل های مجزای پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

پایان‌نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشتهٔ تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند. در پایان‌نامهٔ دانشجویان موضوع یا سؤالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل و یا تجارب عملی و یا آزمایشی به آن پاسخ می‌دهند. به بیان دیگر پایان‌نامه شامل استدلال موضوعی، ارائهٔ پژوهشی تجربی، حاصل کارآموزی و یا عصاره‌ای از درس‌های آموخته‌شده در دوران تحصیلی دانشجوست که با راهنمایی اساتید نگارش و تدوین می‌شود. پایان‌نامه با عنوان و محتوای تکراری در هیچ سیستم آموزشی و در هیچ مقطع تحصیلی‌ای تعریف نشده‌است و همهٔ دانشجویان موظف به نگارش پایان‌نامه با موضوع و محتوای جدید هستند. اغلب پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی به صورت نوشتاری حاصل از گردآوری تحقیقات دیگر می‌باشد. در حالی که پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری لزوماً باید موضوع جدیدی را مورد هدف قرار دهد.

 

در بسیاری از متون از کلمهٔ «پایان‌نامه» برای نوشتار پایان دورهٔ دورهٔ کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و از کلمهٔ «تز» و یا «رساله» برای نوشتار پایان دورهٔ دکتری استفاده می‌شود. تفاوت «تز» و «رسالهٔ دکتری» با پایان‌نامهٔ دورهٔ کارشناسی یا کارشناسی ارشد، جدیدبودن و نوآوری پژوهش‌های انجام‌شده و همچنین حجم بیشتر این تحقیقات در دورهٔ دکتری است. به عبارتی دیگر پایان‌نامه دوره دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد گاهی می‌تواند ارائه نتایج پژوهشی توسعه گونه در مطالعات و تحقیقات پیشین باشد اما «تز» و یا «رساله» لزوماً باید نتایج حاصل از پژوهش ایده‌ای نوین و یا ارائه راه حلی برای مسئله‌ای که تاکنون حل نشده بوده است، باشد.

 

با توجه به اهمیت این بخش از پژوهش در انتشار یافته ها و دریافت مدرک تحصیلی و نیز زمانبر بودن آن، کافیست داده های بدست آمده در طی تحقیق خود به همراه پروپوزال مصوب پایان نامه خود را برای ما به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.

 

[email protected]

 

کارشناسان ما در عرض کمتر از 24 ساعت فایل های شما را مورد ارزیابی قرار داده و شرایط هزینه و زمان را خدمتتان اعلام خواهند کرد.

 

هزینه تقریبی:

1. پایان نامه کارشناسی ارشد (کامل): یک میلیون و پانصد هزار تومان تا یک میلیون و هشتصد هزار تومان

2. پایان نامه کارشناسی ارشد (هر فصل به صورت جداگانه): 300 تا 400 هزار تومان

3. پایان نامه دکتری (کامل): دو میلیون تومان تا دو ملیون و پانصد هزار تومان

4. پایان نامه دکتری (هر فصل به صورت جداگانه): بین 400 تا 500 هزار تومان

 

توجه                               توجه

 

این شرکت به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی نگارش پایان نامه هیچ مقطع تحصیلی را بدون داشتن داده تحقیقاتی

یا طرح مصوب انجام نخواهد داد؛ زیرا این عمل غیر قانونی و غیر اخلاقی می باشد.

 

 جهت اطلاع از سایر خدمات شرکت اینجا کلیک نمایید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

اسکرول بار